Stabmeldžiai katalikai :)
- provincijus
- pradedantis
- Posts: 414
- Joined: 2004-07-14 12:28
- Contact:
Tai dar klausimas ar simbolis nelabai efektyvus. Iš tikro tai vienas pagrindinių smegenų plovimo įrankių, tik B-16 šiuo atveju galėjo kaip nors ir teologiškiau išsireikštiRamzajus wrote: Pats simbolis kaip propagandinė priemonė gal nelabai efektyvus, taigi kas belieka?
Nezhinau, dzhiaugtis ar liudeti, kad Lietuvoje turime Kryzhiu kalna...... Gal "simboliu - irankiu" gausa ir itakoja valzhios vyru gebejimus taip efektyviai plauti tautai smegenis ?provincijus wrote: Tai dar klausimas ar simbolis nelabai efektyvus. Iš tikro tai vienas pagrindinių smegenų plovimo įrankių........
o salia to didziojames esa ilgiausiai isbuvom "paskutiniais" pagonimis. bei su pasimegavimu ziurim per telika laidas apie ivairaus plauko samanus ir raganas bei kartkartem pas juos nubegam pasikonsultuot kuo busim reinkarnavesi i ka nors..Julia wrote:
Nezhinau, dzhiaugtis ar liudeti, kad Lietuvoje turime Kryzhiu kalna......
ne karta esu girdejes: "-kam man zinoti tas religijas ir ju teorijas. as tiesiog tikiu i tai kaip man atrodo" taigi ir tikima i tai ka is kokio kampo kas pasnibzdejo..
mastymo stoka
Nemanau, kad besididžiuojantys pagonybe labai džiaugiasi kryžių kalnu. Asmeniškai man jis jokio teigiamo įspūdžio nedaro, greičiau paminklas kvailybei
Katalikybė yra stabmeldystė. Pagoniškus dievukus pakeitė švetieji, apaštalai, mergelė marija, angelai. Juk tai politeizmas.
Vietoje pagoniškų švenčių padarė krikščioniškas šventes su įvairiais žolynais, verbomis.
Kitaip šita žydiška sekta nebūrų taip palitusi pasaulyje.
Vietoje pagoniškų švenčių padarė krikščioniškas šventes su įvairiais žolynais, verbomis.
Kitaip šita žydiška sekta nebūrų taip palitusi pasaulyje.
jo jo, tai pliusu kalnas ir siaip pliusu ir visokiu smotkeliu rupintojeliu mariju gausa Lietuvoje imho gali buti itakota visai dar palyginus neseniai sunaikintos pagoniskosios stabmeldystes, tiesiog traukia zmones buciuoti tuos medzio gabaliukus ir viskas... proteviu shauksmas!
Kur ta aukstesnioji tikrove yra. Himalajauose?Emanuelis wrote: Sakraliniai daiktai yra tarsi nuorodos i aukstesne tikrove
Na pats maciau kaip visokim stabam katalikai meldesi. Pvz. vienoje is baznyciu yra kazkurio sventojo kaukole kai jis buvo 10 metu amziaus.Emanuelis wrote: O gal noras 'ikasti' tikintiesiems pasidare didesnis uz nora suprasti reiskinio tikraja prasme?
Aš irgi galiu paklausti, gal noras tikėti pasidarė didesnis už norą suprati tikrąją reiškinio prasmę? Kiekvienas gali manyti, kad tai jis supranta tą tikrąją prasmę.Emanuelis wrote:Sakraliniai daiktai yra tarsi nuorodos i aukstesne tikrove Negi niekas taip ir neismastet tokio elementaraus dalyko? O gal noras 'ikasti' tikintiesiems pasidare didesnis uz nora suprasti reiskinio tikraja prasme?
Kalbant konkreciai apie sita atveji - as esu teisus. Jeigu tikintysis meldziasi daiktui - jis yra stabmeldys. Jeigu tikintysis meldziasi tam, i ka tas daiktas nurodo[kalbu konkreciai apie Dieva], jis jau nera stabmeldys.Nomad wrote: Aš irgi galiu paklausti, gal noras tikėti pasidarė didesnis už norą suprati tikrąją reiškinio prasmę? Kiekvienas gali manyti, kad tai jis supranta tą tikrąją prasmę.
O teiginyje, kad "katalikai yra stabmeldziai" matom logini priestaravima. Vienu metu negali buti ir stabmeldziu ir kataliku.
argi dievas neliepe nedrozti jokios skulpturos?Emanuelis wrote: Kalbant konkreciai apie sita atveji - as esu teisus. Jeigu tikintysis meldziasi daiktui - jis yra stabmeldys. Jeigu tikintysis meldziasi tam, i ka tas daiktas nurodo[kalbu konkreciai apie Dieva], jis jau nera stabmeldys.
nueik i baznycia ir apsizvalgyk kiek jus klausot savojo dievo.. ji piesiat statot skulpturas pries juos lankstotes ir tt. nuvaziuok i vatikana isvysi kiek "sventu" katakombu kuriose katalikai meldzias ar laukia kokio tai isgyjimo..isejimo kn. 20sk. 4:
4 Nedirbsi sau drožinio nei jokio paveikslo, panašaus į tai, kas yra aukštai danguje ir kas yra čia, žemėje, ir kas yra vandenyse po žeme.
5Jiems nesilenksi ir jų negarbinsi, nes aš VIEŠPATS, tavo Dievas, esu pavydus Dievas, <..>
jei pasidometum tuo kuo tiki manau suvoktum kad katalikai tokie pat stabmeldziai kaip ir pagonys..O teiginyje, kad "katalikai yra stabmeldziai" matom logini priestaravima. Vienu metu negali buti ir stabmeldziu ir kataliku.
Taip, kalbant apie konkrečiai šį atvejį, sutinku. Sakyti, kad katalikai stabmeldžiai, yra per grubus apibendrinimas. Tačiau dalis katalikų iš tiesų meldžiasi kryželiui, ne tam, ką kryželis simbolizuoja. Ir garbina kryželį. Ir taip toliau. Tai ypač dažnai pasitaiko tarp menkesnio išsilavinimo žmonių.Kalbant konkreciai apie sita atveji - as esu teisus
Pasitarei ir nusprendei?Emanuelis wrote:Kalbant konkreciai apie sita atveji - as esu teisus.Nomad wrote: Aš irgi galiu paklausti, gal noras tikėti pasidarė didesnis už norą suprati tikrąją reiškinio prasmę? Kiekvienas gali manyti, kad tai jis supranta tą tikrąją prasmę.
Aha - kryzius tai linkas i dieva Tik i koki dieva EmanuEli?Emanuelis wrote: Jeigu tikintysis meldziasi daiktui - jis yra stabmeldys. Jeigu tikintysis meldziasi tam, i ka tas daiktas nurodo[kalbu konkreciai apie Dieva], jis jau nera stabmeldys.
Pasakyk tai kokiam nors protestantuiEmanuelis wrote:O teiginyje, kad "katalikai yra stabmeldziai" matom logini priestaravima. Vienu metu negali buti ir stabmeldziu ir kataliku.
O pagalvok, kas tuo bandoma pasakyti? Juk tais zodziais akivaizdziai bandoma apsidrausti nuo stabmeldystes.son wrote: argi dievas neliepe nedrozti jokios skulpturos?
isejimo kn. 20sk. 4:
4 Nedirbsi sau drožinio nei jokio paveikslo, panašaus į tai, kas yra aukštai danguje ir kas yra čia, žemėje, ir kas yra vandenyse po žeme.
5Jiems nesilenksi ir jų negarbinsi, nes aš VIEŠPATS, tavo Dievas, esu pavydus Dievas, <..>
Juk jau minejau, kad meldziamasi ne daiktui, o tam, i ka tas daiktas nurodo.nueik i baznycia ir apsizvalgyk kiek jus klausot savojo dievo.. ji piesiat statot skulpturas pries juos lankstotes ir tt. nuvaziuok i vatikana isvysi kiek "sventu" katakombu kuriose katalikai meldzias ar laukia kokio tai isgyjimo..
Kuo labiau domiuosi, tuo geriau suprantu, kad TIKRAS katalikas nera stabmeldysjei pasidometum tuo kuo tiki manau suvoktum kad katalikai tokie pat stabmeldziai kaip ir pagonys..
Ar gali zmogeli smerkt, kad negavo jis tinkamo issilavinimo ir nesupranta, kad ne kryzeliui melstis reikia? Galu gale, net ir tokia malda nera bloga, jeigu zmogui nusiraminima teikia.Nomad wrote:Taip, kalbant apie konkrečiai šį atvejį, sutinku. Sakyti, kad katalikai stabmeldžiai, yra per grubus apibendrinimas. Tačiau dalis katalikų iš tiesų meldžiasi kryželiui, ne tam, ką kryželis simbolizuoja. Ir garbina kryželį. Ir taip toliau. Tai ypač dažnai pasitaiko tarp menkesnio išsilavinimo žmonių.
Bet kokia prasmė išreiškiama simboliais. Todėl simbolių naudojimas negali būti skiriamasis bruožas religinių tikėjimų vertinimams. Juk ir žodžiai tėra simboliai. Tokiu budu, ir skeptikus galima būtų apšaukti žodiniais stabmeldžiais...magnat wrote: Katalikybė yra stabmeldystė. Pagoniškus dievukus pakeitė švetieji, apaštalai, mergelė marija, angelai. Juk tai politeizmas.
Vietoje pagoniškų švenčių padarė krikščioniškas šventes su įvairiais žolynais, verbomis.
Tikėjimas dalyko esme - yra tai, kas vertinama kaip prasmingas tikėjimas, - ir tai visiškai nekreipiant dėmesio, kad pati dalyko esmė išreiškiama simboliais - drožiniais, piešiniais, giesmėmis ar tiesiog žodžiais. Stabmeldystė įsigali, kai atitrūkstama nuo reiškinio esmės, o apeigos lieka tik kaip įprastas spektaklis niekur nebeorientuojantis žmonių dvasios, arba orientuojantis manipuliatoriams naudinga kryptimi...
Daugybės simbolių panaudojimas vienai būties (ir visuomeninio proceso) esmei išreikšti - irgi nereiškia daugelio dievų garbinimo, t. y. politeizmo. Politeizmas tai atskirų dvasinių-psichologinių momentų išaukštinimas, siekiant įtvirtinti bendruomenėje reikalingus bruožus, kuriuos ir išreiškia atskiri dievai ar visas panteonas. Tik monotejizmas išreiškia ir išaukština žmogiškąją esmę visumoje.
Jeigu taip giliau panagrinejus, tai tikslas buvo visai kitoks. Kadangi yra dar ir "Neturek kitu dievu...", tai visumoje sis paliepimas yra naujos religijos sumanytoju noras, kad tas sugalvotasis naujas dievas nebutu panasus i jau garbinamus. Tai kartu ir baime, kad anu dievu pasekejai galejo nubausti uz panasu staba kaip ir kitu dievu, todel katalikiskieji stabai atsiranda tik po to kai krikscionybe iteisinama valstybine pajegiausios tuo metu imperijos religija - bijoti jau nera koEmanuelis wrote:O pagalvok, kas tuo bandoma pasakyti? Juk tais zodziais akivaizdziai bandoma apsidrausti nuo stabmeldystes.son wrote: argi dievas neliepe nedrozti jokios skulpturos?
isejimo kn. 20sk. 4:
4 Nedirbsi sau drožinio nei jokio paveikslo, panašaus į tai, kas yra aukštai danguje ir kas yra čia, žemėje, ir kas yra vandenyse po žeme.
5Jiems nesilenksi ir jų negarbinsi, nes aš VIEŠPATS, tavo Dievas, esu pavydus Dievas, <..>
I ka pvz.: nurodo kunigo aprangos detales? Kam reikalingos visokios apeigos, papuosalai ir kt. jei tai niekur nerodo, o tik ispuikima? Protestantai siuo atzvilgiu ir kaltina katalikus stabmeldysteEmanuelis wrote:Juk jau minejau, kad meldziamasi ne daiktui, o tam, i ka tas daiktas nurodo.
Koks "tikrumo" kriterijus?Emanuelis wrote:Kuo labiau domiuosi, tuo geriau suprantu, kad TIKRAS katalikas nera stabmeldysjei pasidometum tuo kuo tiki manau suvoktum kad katalikai tokie pat stabmeldziai kaip ir pagonys..