Sutapimas, o gal begėdiškas naudojimasis svetimais brendais?
http://www.rimi.lt/stikeez/
http://wordofgame.com/wp-content/upload ... 8g9oti.jpg
Taip pat, marketingo strategijos nukreiptos į vaikus yra begėdiškas ir banalus žingsnis. Regis, dabar nemadinga jaukintis klientus geru aptarnavimu, kokybiškomis prekėmis, adekvačiomis kainomis ar malonia atmosfera.
Yay! Tai yra marketingas!
D3monai, o kur tu matai tą "begėdišką pasinaudojimą"?
Fizikanai, pvz nenorėčiau kad lego turėtų kubelių monopolį. O kas jei kas nusipirks ne tos rūšies batono per skubėjimą, neduok dieve ? Paliksim vien "Vilniaus duoną", just in case?
Tokios korporacijos turi savo teisinius atstovus ir mielai paduotų į teismą jei būtų pagrindo, nereikia dėl jų per daug jaudintis.
Fizikanai, pvz nenorėčiau kad lego turėtų kubelių monopolį. O kas jei kas nusipirks ne tos rūšies batono per skubėjimą, neduok dieve ? Paliksim vien "Vilniaus duoną", just in case?
Tokios korporacijos turi savo teisinius atstovus ir mielai paduotų į teismą jei būtų pagrindo, nereikia dėl jų per daug jaudintis.
Last edited by OMG!WTF? on 2014-09-04 14:43, edited 1 time in total.
Naudotis žinomo brendo spalvomis ir logotipą pateikti tokia pat stilistika - neetiška. Lyg ir teisėta, bet neetiška. Tai naudojimasis lygiai tuo pačiu skubėjimu/nežinojimu, kaip ir pavyzdyje su LEGO.OMG!WTF? wrote:D3monai, o kur tu matai tą "begėdišką pasinaudojimą"?
Ta problema sprendžiama ne imituojant brendus, bet juos kuriant ir formuojant savą brendo identitetą. Imituojančių prekių paskirtis yra apgauti žmones, kad jie manytų, jog perka mėgstamą brendą. Tai nėra konkurencijos sudarymas. Lygiai kaip Asylum filmai nėra konkurencijos sudarymas.OMG!WTF? wrote: nenorėčiau kad lego turėtų kubelių monopolį
Rimi su Pokemonais didelio panašumo nematau, kitaip nei LEGO atveju. Yra daugiau korporacijų nei spalvų kombinacijų.D3monas wrote:Naudotis žinomo brendo spalvomis ir logotipą pateikti tokia pat stilistika - neetiška. Lyg ir teisėta, bet neetiška. Tai naudojimasis lygiai tuo pačiu skubėjimu/nežinojimu, kaip ir pavyzdyje su LEGO.OMG!WTF? wrote:D3monai, o kur tu matai tą "begėdišką pasinaudojimą"?
Pats neatidžiai pažiūrėjau į tas dėžes, ironiška. Aišku kad tie lenkai aferistai, tik manau kad trademark'ai ir pan. - slidus reikalas, pvz Apple bylinėjosi dėl stačiakampio užapvalintais kampais, ta pati LEGO bylinėjosi dėl pačios detalių formos.D3monas wrote:Ta problema sprendžiama ne imituojant brendus, bet juos kuriant ir formuojant savą brendo identitetą. Imituojančių prekių paskirtis yra apgauti žmones, kad jie manytų, jog perka mėgstamą brendą. Tai nėra konkurencijos sudarymas. Lygiai kaip Asylum filmai nėra konkurencijos sudarymas.OMG!WTF? wrote: nenorėčiau kad lego turėtų kubelių monopolį
As irgi nenoreciau, kad jie turetu kaladeliu monopoli (zr tema apie piratavima). Bet jie turetu tureti monopoli i savo logotipa ir galbut virselio dizaina jei tai aktualu atpazystant branda. Nes pirmu atveju as asmeniskai is monopolio buvimo pralosiu, nes turedamas monopoli lego plesis (ir istoriskai plesia) didesnes kainas, bet antru atveju as pralosiu is monopolio nebuvo, nes apsigaves nusiperku preke, tikedamasis is jos lego brando kokybes garantiju, taciau gaunu kazka prastesnio. Jaudinuosi ne del lego korporacijos, o del tos motinos, kuri buvo apgauta ir delto prarado pinigus ir laika.OMG!WTF? wrote:Fizikanai, pvz nenorėčiau kad lego turėtų kubelių monopolį. O kas jei kas nusipirks ne tos rūšies batono per skubėjimą, neduok dieve ? Paliksim vien "Vilniaus duoną", just in case?
Tokios korporacijos turi savo teisinius atstovus ir mielai paduotų į teismą jei būtų pagrindo, nereikia dėl jų per daug jaudintis.
Subjektyvus dalykas, tenka sutikti, kad vieni panašumą mato, kiti - ne.OMG!WTF? wrote:Rimi su Pokemonais didelio panašumo nematau
Žinoma, tačiau vienos kombinacijos atsitiktinai sutampa, kitos - sąmoningai padaromos panašiomis. Sunku pasakyti, kaip nutiko Rimi atveju. Esu linkęs nurašyti ant nežinojimo ir atsitiktinumo. Visgi, plagiatu pagrįstas marketingas yra gana opi problema, ne gamintojams (nes jie tikrai nenuskurs), tačiau visuomenei, kuri apsigauna.OMG!WTF? wrote:Yra daugiau korporacijų nei spalvų kombinacijų.
Kas gali pasakyti ar ši pokemonų reklama buvo ir [reklama internete]? Galvoju rašyti bakalaurinį darbą apie reklamos triukus anksčiau ir dabar, kaip viskas keitėsi. Atlieku praktiką įmonėje, tai iš ten gavau žinių, tačiau dabar reikia duomenų apie senas reklamas. Galvoju ipšlėtoti ir apie reklamos pažeidimus ir taisyklės, bet tuo pačiu ir apie gerąją ir efektyvią reklamos praktiką, kurią pritaiko reklamos specialistai. Ypač dabar, kai situacija keičiasi, labai aktualu stebėti, kaip rinkoje keičiasi marketingas, kokios formos tampa populiarios, o kurios priešingai - pasitraukia į šoną.
Viena iš originaliausių mano kada nors matytų spamo žinučių forumuose. Nežinau, ar šitas humoras buvo tyčinis, bet jei taip, tai turėtum dirbti kur kas geresnį ir solidžiau apmokamą darbą nei dirbi dabar. Sėkmės!gurumuru wrote: ↑2021-08-25 18:52Kas gali pasakyti ar ši pokemonų reklama buvo ir [reklama internete]? Galvoju rašyti bakalaurinį darbą apie reklamos triukus anksčiau ir dabar, kaip viskas keitėsi. Atlieku praktiką įmonėje, tai iš ten gavau žinių, tačiau dabar reikia duomenų apie senas reklamas. Galvoju ipšlėtoti ir apie reklamos pažeidimus ir taisyklės, bet tuo pačiu ir apie gerąją ir efektyvią reklamos praktiką, kurią pritaiko reklamos specialistai. Ypač dabar, kai situacija keičiasi, labai aktualu stebėti, kaip rinkoje keičiasi marketingas, kokios formos tampa populiarios, o kurios priešingai - pasitraukia į šoną.
Matai, ką pridirbai, Lionginai. Jei tu pats nebūtum jiems taip aukštai iškėlęs išgyvenimo kartelę, jie nebūtų pasiekę tokių aukštumų - ir toliau būtų likę akivaizdžiais (ir dėl to lengvai nukenksminamais) reklamščikais.. O dabar visam internetui teks dealinti su šitais tavo išveistais mutantais.
Tos mutantų žinutės ištrinamos identiškai lengvai, kaip ir bet kokios kitos reklaminės žinutėsVilius wrote: ↑2021-08-26 13:17Matai, ką pridirbai, Lionginai. Jei tu pats nebūtum jiems taip aukštai iškėlęs išgyvenimo kartelę, jie nebūtų pasiekę tokių aukštumų - ir toliau būtų likę akivaizdžiais (ir dėl to lengvai nukenksminamais) reklamščikais.. O dabar visam internetui teks dealinti su šitais tavo išveistais mutantais.

Sveiki, gal žinote įrankį, kaip galima būtų apipavidalint drabužių nuotraukas, kurie būtų parodyti 360 lapsnių formatu su speficikacija? Kaip tai atrodytų, štai yra nuorodos pvz. - pcfoto.lt, kur parodyta kaip atrodo tokia produkciją. Ačiū.