http://www.delfi.lt/pramogos/zmones/tei ... d=64669333
Ką manot?
Jėzus su džinsais pažeidė visuomenės moralės principus !
Na, gal čia ne pats Jėzus su džinsais pažeidė moralinius visuomenės principus, bet Jėzaus su džinsais panaudojimas komercijos tikslams.
Manau, įsivaizduojamus herojus ar kitokias būtybes galima vaizduoti bet kam ir bet kaip, išskyrus atvejus jei būtų įrodoma, kad veikėjas kuris piešė sakykim "Jėzų" stengėsi būtent įžeisti kitą asmenį.
Šis delfyje aprašytas atvejis neturėtų būti baudžiamas, nes tokia būtybė kaip „Dievo sūnus Jėzus Kristus“ - neegzistuoja (-avo) ir savo reklamomis įmonė nesistengė įžeisti tų žmonių kurie savo Jėzų įsivaizduoja būtent taip kaip jie pavaizdavo. (bent jau aš tokių motyvų ten neįžvelgiu)
Pasaulyje gana įprasta šaržuoti viešus, istorijoje pasižymėjusius ar šiaip mitinius asmenis. Baudžiama tik už šių asmenų šaržavimą:
1) Dievų
2) Diktatorių
Bet gal tai - tik sutapimas.
O dėl komercinių reklamos tikslų, tai čia tas pats, kad pktintis, jog reklamoje skamba Šopeno muzika be Šopeno sutikimo. Šopeno mylėtojai tikrai turėtų pareikšti pretenzijas, kad Šopenas išnaudojamas reklamuojant skalbimo miltelius...
1) Dievų
2) Diktatorių
Bet gal tai - tik sutapimas.
O dėl komercinių reklamos tikslų, tai čia tas pats, kad pktintis, jog reklamoje skamba Šopeno muzika be Šopeno sutikimo. Šopeno mylėtojai tikrai turėtų pareikšti pretenzijas, kad Šopenas išnaudojamas reklamuojant skalbimo miltelius...
Tai nėra sutapimas. Politiniai diktatoriai beveik visada save prilygina Dievams ar žemesnio rango dievybėms, todėl ir įveda bausmes už savo (dieviško) asmens šaržavimą.Lionginas wrote:Pasaulyje gana įprasta šaržuoti viešus, istorijoje pasižymėjusius ar šiaip mitinius asmenis. Baudžiama tik už šių asmenų šaržavimą:
1) Dievų
2) Diktatorių
Bet gal tai - tik sutapimas.
Žinoma, Šopeno muzikos gerbėjai galėtų pasipiktinti dėl jų mylimo kompozitoriaus muzikos panaudojimo komercinės reklamos tikslams, nesusijusiems su pačios Šopeno muzikos reklama, ir tuo pagrindu pareikšti pretenzijas. O kodėl taip neįvyksta, nežinau. Gal tiesiog Šopeno muzikos gerbėjai nesijaučia kažkaip užgauti? Arba galbūt dėl tam tikrų teisinių formalumų neįmanoma pareikšti pretenzijų tokiam Šopeno muzikos panaudojimui?O dėl komercinių reklamos tikslų, tai čia tas pats, kad pktintis, jog reklamoje skamba Šopeno muzika be Šopeno sutikimo. Šopeno mylėtojai tikrai turėtų pareikšti pretenzijas, kad Šopenas išnaudojamas reklamuojant skalbimo miltelius...
Manau, jog galutiniame rezultate, R. Kalinkinui pinigų tik padaugėjo. Teismas ir žiniasklaida savo darbą padarė jo naudai.