Seianus wrote: ↑2024-03-19 01:33
Ir nekorektiškas, ir apskritai beprasmis.
Iš bendros principinės pusės man kažkiek prasmingas ta prasme, jog nereikėtų skubėti perėminėti diktatūros principų, taisyklių ar pan., jeigu nenorime, kad šalies institutai supanašėtų su diktatūrose esančiais. Pvz., jei Lietuvoje valdžios institucijos pabandytų neleisti piliečiams surengti kokį pilietinį susirinkimą ar renginį (su kokiais nors "švaros" ar pan. potvarkiais, kaip kad kažkada bandė tai padaryti koks Imbrasas), tai Lietuvoje dėl to kiltų natūralus pasipiktinimas ir kipišas, bandymai kreiptis dėl to į teismus. O teismai išspręstų klausimą piliečių atžvilgiu dažniausiai teigiamai (pagal Konstituciją ar kitus principus).
Kai rusijoje gan senokai buvo priimti kažkokie gudrūs įstatymų teisiniai patobulinimai, kad valdžia turi teisę riboti piliečių pilietinius susirinkimus, tai rusijos piliečiai sugėrė tai kaip niekur nieko (reikšmingo pasipiktinimo nebuvo), kas su laiku įgijo rimtas pasekmes. T.y. jau senokai rimčiau rengti susirinkimus klausimais "ne pagal plauką" kremliui, kad žmonių nevaikytų jėgos struktūros, praktiškai nebegalima.
Dar mane nemažai trigerina "
bydlos" retorika, kurią pas kai kuriuos putinoidus matau. Kažkokią automatinę atmetimo ir pasibjaurėjimo reakciją sukelia.