Keistesni klausimai
Net pačiam pasidarė įdomu dėl to "šešėlių" metodo. Va čia radau truputį matkės tuo klausimu: Average area of the shadow of a convex shape (math.stackexchange.com). Tai iš principo šitas metodas yra visai įmanomas.
Aišku, akivaizdi problema yra, kad žmogaus kūnas nėra "convex shape", nes turi visokių įlinkimų ir išsikišimų. Bet gal, "sulanksčius" žmogų į labai kompaktišką pozą, galima gauti kažką pakankamai panašaus į convexiškumą.
Gal, sakau, čia nebloga idėja jungtiniam KKI gimnastikos ir KTU taikomosios matematikos studentų magistro darbui
Aišku, akivaizdi problema yra, kad žmogaus kūnas nėra "convex shape", nes turi visokių įlinkimų ir išsikišimų. Bet gal, "sulanksčius" žmogų į labai kompaktišką pozą, galima gauti kažką pakankamai panašaus į convexiškumą.
Gal, sakau, čia nebloga idėja jungtiniam KKI gimnastikos ir KTU taikomosios matematikos studentų magistro darbui
Pagalvojau, ar tame mūsų vienodai sugalvotame būde kartais nepasitarnavo mūsų bendros žinios apie vieną tokį keistą prieš daugiau nei 2k metų gyvenusį Archimedą?
Kažkuria prasme metaforiškai pasakyčiau, jog mūsų "civilizacija" yra savotiškas visų anksčiau mūsų gyvenusių protėvių darbo vaisių, patirčių, atradimų savotiškas "agregatas". Gal net kiek panašiai kaip kad tavo jau kiek spėtas pagarsinti "kaminas".
Kažkuria prasme metaforiškai pasakyčiau, jog mūsų "civilizacija" yra savotiškas visų anksčiau mūsų gyvenusių protėvių darbo vaisių, patirčių, atradimų savotiškas "agregatas". Gal net kiek panašiai kaip kad tavo jau kiek spėtas pagarsinti "kaminas".
Šiaip man keista, Viliau, kodėl patingėjai kada nors užvesti nors ir galbūt nesėkmei pasmerktą temą apie tau įdomią kompiuterinę grafiką? Gal galėtum, prašau, bent nuoroda į tą vieną įdomų su tuo susijusį saitą, kur kažkada seniai buvai užrodęs, vėl pasidalinti? Kažkur pas save užkišau ir ant staigiųjų jau neberandu.Vilius wrote: ↑2022-08-05 23:30Net pačiam pasidarė įdomu dėl to "šešėlių" metodo. Va čia radau truputį matkės tuo klausimu: Average area of the shadow of a convex shape (math.stackexchange.com). Tai iš principo šitas metodas yra visai įmanomas.
Tai aišku.. Gi rašiau:
Man kartais net pikta būna, kad tiek daug "žemai kabančių" vaisių jau nuraškyti. Visai norėčiau atrasti ten kokią Pitagoro teoremą - įsivaizduok, kaip tai būtų lengva su šiuolaikiniais kompais Bet, aišku, tada tie vaisiai gal ir nebuvo tokie žemi, nes jie tada neturėjo visų kitų žinių ir technologijų, kurias mes turime dabar.
Džiaugiuosi, kad tau taip patiko mano "kaminas". Nemanau, kad pati "sudėtingumo retumo" idėja yra labai originali - esu matęs ją literatūroje gana įvairiuose kontekstuose. Bet, to be fair (to myself), būtent tokio grafiko, kaip aš jį paišau, nesu niekur matęs. Tai gal čia krislelis originalumo ir yra.
Ir sorry, bet šitą forumą vadinti "pagarsinimu" - tai jau skamba beveik liūdnai..
Nelabai įsivaizduoju, ką apie tai galima būtų pasakyti "bendrai publikai". Ten gana specifiniai techniški dalykai, apie kuriuos geriau kalbėti su specialistais.
Nepamenu, apie kokį saitą klausi. Aš kažkur publikuodavau savo darbus, tai gal tą buvau davęs. Bet aš jį jau senokai uždariau. Dabar net nelabai turiu, ką parodyti - tik kartais prišokdamas ten kažką paprogramyju prie savo ray tracerio, bet nieko rimto.
Saitas, kur, kiek pamenu, gan sistematizuotai ir tvarkingai buvo pateikti pavyzdžiai (tam tikros klasės/bibliotekos) apie būtent jau tavo minėto "ray tracerio", su kuriuo tu žaidei, tam tikras įvairias konkrečias realizacijas.
Supratau. Man bent jau tą nuorodą būtų smagu vėl susirasti. Savo laiku ir pats gan stipriai domėjausi kompiuterine grafika. Nesu griežtai sau apsibrėžęs, kad daugiau niekada prie tų savo ankstesnių pasižaidimų negrįšiu. Gal net kažkokių dalykų, ant ko kažkada galbūt buvau pastrigęs ar pan., galėčiau tavęs, kaip labiau patyrusio, paklausti.
Nesupratau ir nežinau, ką turi galvoje. Gal patikslinsi?
Aš visgi labai džiaugiuosi, kad Jūsų Šviesybė leidžia sau šiek tiek užklysti į tam tikrą mažą nišinį forumiuką ir pabendrauti su į jį kartais užklystančiais keliais pilkais plebėjais.
Neatsimenu nieko panašaus, sorry.
Jei turi, ką tuo klausimu aptarti, tai aš mielai prisijungsiu.
Turėjau omeny, kad norint "pagarsinti" tokias idėjas, reikia įdėti žymiai daugiau pastangų, nei vien postinti jas forumuose. Reikia prasinešti per konferencijas, parašyti straipsnius, gal net knygas - ir net tada nėra garantijos, kad ta idėja neliks kažkur paraštėse.
Oi, Ponas Administratoriau, nesu aš vertas tokio kreipinio - tarp mūsų kalbant, galite vadinti tiesiog "Gerbiamu Emeritu".
Last edited by Vilius on 2022-08-07 23:38, edited 1 time in total.
Spėju - arba kažkas užgėrė, ir praleido vieną dieną laivo žurnale.. Nu arba ten kaip nors apsiskaičiavo dėl laiko juostų. Ane?
Tyrinėtojiška kognityvinė apklausėlė.
Toks super keistas, formalus ir abstraktus ne teisinės srities, o daugiau gyvenimiškos srities klausimas (domintų jūsų asmeninė staigi asociatyvi euristinė pozicija).
Ar kažkas turėtų turėti dėl kokių nors priežasčių tam tikrą niekaip nesankcionuojamą laisvę būti "moraliniu monstru"?
Jei tiksliau, buvimas "moraliniu monstru" būtų, kai kažkas specialiai, sąmoningai ir vienašališkai daro konkrečią apčiuopiamą pirminę žalą kitiems žmonėms arba jų turtui, be jų sutikimo. Ir, kaip jau ir minėjau, toks žalos sukėlimas dėl kažkokių priežasčių nėra arba dar nėra kaip nors teisiškai konkrečiau apibrėžtas.
Domintų net ir trumpas euristinis atsakymas "taip" arba "ne" forma. Žinoma, domintų ir platesnis komentaras ar reakcija į tokį keistą klausimą, jei kam atsirastų toks ūpas.
Toks super keistas, formalus ir abstraktus ne teisinės srities, o daugiau gyvenimiškos srities klausimas (domintų jūsų asmeninė staigi asociatyvi euristinė pozicija).
Ar kažkas turėtų turėti dėl kokių nors priežasčių tam tikrą niekaip nesankcionuojamą laisvę būti "moraliniu monstru"?
Jei tiksliau, buvimas "moraliniu monstru" būtų, kai kažkas specialiai, sąmoningai ir vienašališkai daro konkrečią apčiuopiamą pirminę žalą kitiems žmonėms arba jų turtui, be jų sutikimo. Ir, kaip jau ir minėjau, toks žalos sukėlimas dėl kažkokių priežasčių nėra arba dar nėra kaip nors teisiškai konkrečiau apibrėžtas.
Domintų net ir trumpas euristinis atsakymas "taip" arba "ne" forma. Žinoma, domintų ir platesnis komentaras ar reakcija į tokį keistą klausimą, jei kam atsirastų toks ūpas.
Atsakymas - "Taip".Svetimas wrote: ↑2022-09-24 19:53Tyrinėtojiška kognityvinė apklausėlė.
Toks super keistas, formalus ir abstraktus ne teisinės srities, o daugiau gyvenimiškos srities klausimas (domintų jūsų asmeninė staigi asociatyvi euristinė pozicija).
Ar kažkas turėtų turėti dėl kokių nors priežasčių tam tikrą niekaip nesankcionuojamą laisvę būti "moraliniu monstru"?
Jei tiksliau, buvimas "moraliniu monstru" būtų, kai kažkas specialiai, sąmoningai ir vienašališkai daro konkrečią apčiuopiamą pirminę žalą kitiems žmonėms arba jų turtui, be jų sutikimo. Ir, kaip jau ir minėjau, toks žalos sukėlimas dėl kažkokių priežasčių nėra arba dar nėra kaip nors teisiškai konkrečiau apibrėžtas.
Domintų net ir trumpas euristinis atsakymas "taip" arba "ne" forma. Žinoma, domintų ir platesnis komentaras ar reakcija į tokį keistą klausimą, jei kam atsirastų toks ūpas.
Kas yra "euristika" seniai užmiršęs - teko pažiūrėt į žodyną (ir tt.). Ir mano galva "trumpas euristinis atsakymas" yra oksimoronas, bent jau skeptikuose tai tikrai (ir tt). Atsakymas ir komentaras pagal apibrėžimą yra euristiniai (ir tt). Komentaras va - "moralinis uodas" yra natūrali atranka sociume (ir tt). Ačiū Dievui, kad uodas nėra " teisiškai apibrėžtas" (ir tt.)". Galima ir daugiau kabinėtis, bet liksiu a la "euristu" (ir tt). Postas - nei šioks, nei toks (ir tt.). Priežastis - ... (ir tt.)
Koks monstras? Tu vėl pradedi nesąmones taukšti?
Apibūdinau ankstesniame komentare, ką vadinu "moraliniu monstru".
Pavyzdžiui, tavasis "teologinis" knyginis dievas juk yra teistinis (kišasi į pasaulį)? Jeigu klausimas atrodo neiškus, gali pasitikslinti.
Ir kodėl sakai, jog "nesąmones tauškiu" arba "vėl pradedu"? Šios temos kontekste?
Tiesiog keliu tam tikrus keistus klausimus fur fun ir smalsauju.
Sakyčiau, jog kaip tik turinčiam ką tomis temomis pasakyti žmogui toks smalsus klausėjas būtų savotiška dievo dovana.
Beje, dėl kitos mano temos apie velnių "mokslą". Gal apie velnių specifiką kitų šalių tautosakose ir nelabai ką žinai, bet gal netyčia kažkokį trigrašį ta tema iš savo pusės turėsi?
Dievą (vėl) supainiojai su velniu. Tiesiog ne pirmas kartas, kai painioji.Svetimas wrote: ↑2022-10-01 20:25Apibūdinau ankstesniame komentare, ką vadinu "moraliniu monstru".
Pavyzdžiui, tavasis "teologinis" knyginis dievas juk yra teistinis (kišasi į pasaulį)? Jeigu klausimas atrodo neiškus, gali pasitikslinti.
Ir kodėl sakai, jog "nesąmones tauškiu" arba "vėl pradedu"? Šios temos kontekste?
Tiesiog keliu tam tikrus keistus klausimus fur fun ir smalsauju.
Sakyčiau, jog kaip tik turinčiam ką tomis temomis pasakyti žmogui toks smalsus klausėjas būtų savotiška dievo dovana.
O smalsumas yra gerai.
Na, tai ir įkišau savo trigrašį.Beje, dėl kitos mano temos apie velnių "mokslą". Gal apie velnių specifiką kitų šalių tautosakose ir nelabai ką žinai, bet gal netyčia kažkokį trigrašį ta tema iš savo pusės turėsi?