fizikanas wrote: ↑2017-08-24 16:04
Ok, zinom, kad yra, bet nezinom, kiek reiksminga jo itaka, nors dabar jau ir sita zinom:
"In order to determine the actual impacts of search customization on end users, researchers at Northeastern University determined in a study with logged in users vs. a control group that
11.7% of results show differences due to personalization."
Blyn, tu tikras selektyvaus citavimo sporto meistras. Žėk, ką rašo toliau
toje pačioje pastraipoje:
The research showed that this result varies widely by search query and result ranking position.
Bet pala, čia dar ne viskas
Kai nueini į
originalų šaltinį, galima rasti va ką:
For example, 82% of results for “what is” queries are identical, while only 43% of results for “gadgets” are identical. Overall, “politics” is the most personalized query category, followed by “places” and “gadgets.”
Man čia labiau panašu į ~60% skirtingų rezultatų politikos klausimais, o ne į 11.7..
fizikanas wrote: ↑2017-08-24 16:04
Ir vistiek nematau jokios priezasties tiketis, kad most advanced kompanijos algoritmas veiks taip blogai, kad duos priesinga rezultata, nei is jo noreta.
Google nemato tavo norų. Bet jie mato tavo realų elgesį ir demografinius parametrus, todėl jais ir remiasi.
O vat kodėl yra toks didelis skirtumas tarp tavo norų ir realaus elgesio, tai čia visai kitas (bet nesakau, kad neįdomus) klausimas.